W Zakopanem na sportowo

W dniach od 3 do 16 września uczestniczyliśmy w obozie sportowym dla osób niepełnosprawnych w Zakopanem, którego organizatorem był Oddział Regionalny Olimpiady Specjalne Polska Świętokrzyskie. Przez dwa tygodnie mieliśmy mnóstwo atrakcji. Najczęściej były to górskie wędrówki, które pozwalały zapoznać się z urokiem Podhala. Wjechaliśmy kolejką PKL na Gubałówkę i podziwialiśmy panoramę Zakopanego i Tatr z tarasu widokowego oraz wyciągiem krzesełkowym na skocznię narciarską ,,Wielką Krokiew”, by podziwiać panoramę gór i miasta. Zaliczyliśmy Górę Nosal, Rusinową Polanę oraz Krzeptówki. Odbyła się również całodniowa wyprawa nad Morskie Oko i Dolinę Pięciu Stawów Polskich. W wolnych chwilach graliśmy w kręgle w Aqua Parku, korzystaliśmy z siłowni, jacuzzi oraz zabaw na interaktywnej macie. Dla regeneracji i odpoczynku korzystaliśmy z wód termalnych, gdzie braliśmy kąpiele solankowe, siarkowe i borowinowe. Sportowcy mieli możliwość rozegrania meczu piłki wodnej. Atrakcją obozu była kolacja w formie grilla oraz dyskoteka przy muzyce góralskiej. Odbywały się również treningi w różnych dyscyplinach sportowych. To był bardzo atrakcyjny pobyt. Pozostały nam miłe wspomnienia i chęć na kolejny wyjazd.

Ten wpis został opublikowany w kategorii 2017/2018. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.